24.5.2013

Muuttotoiveita ja kotitoimistoja

Jos asiat menevät hyvin, meillä on jossain ei niin kaukaisessa tulevaisuudessa tulossa muutto. Muutto omakotitaloon, toivottavasti. Olemme tiirailleet sopivia asuntoja netistä, ja löysimme yhden johon ainakin minä olen täysin ihastunut. Ei se kummoinen ole, ja olen itsekin yllättynyt että ihastuin juuri tähän. En tiedä, jokin siinä kiehtoo. Ja pohjaratkaisu on järkevä.






Noh, vaikka tämä koko muuttoasia on ihan täysin vielä auki, olen mielessäni jo pintaremontoinut ja sisustanut kyseisen talon moneen kertaan. Veranta on rakennettu ja olemme muuttaneet omaan pikku kotiimme asumaan karvaisten lapsiemme kanssa. Pitäisi varmaan hillitä näitä ajatuksia, ettei pettymys ole sitten liian suuri jos nämä suunnitelmat eivät toteudukaan.

Oli miten oli, tarvitsen tulevassa uudessa kodissa työhuoneen. Hyvin organisoidun semmoisen. Olen itseasiassa hyvin järjestelmällinen ihminen, se vain jotekin unohtuu kotona. Nyt istun tässä kaaoksen keskellä, ja vaikka minun oli tarkoitus viettää tämä päivä verstaalla, jäin sittenkin kotiin parantamaan flunssaa. Voisi kuitenkin vähän siivota ja järjestellä. En jaksa enää vain istuskella.

Siivota, ja unelmoida uudesta kodista.

Tässä vähän inspiraatiota kotitoimistoon.














4 kommenttia:

  1. Var letar ni hus? Stannar ni i Åbo trakten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nee, vi söker nog oss tibaks ti Jeppis :) Har du tänkt lämna ti Åbo en då du får examen?

      Poista
    2. De blir nog Åbo för min del, joo! Får ju se förstås var de nappar jobb, så man vet aldri vart man hamnar :)

      Poista